uiltjeskaart

uiltjesVandaag heb ik gekozen voor een uiltjeskaart, hiervoor heb ik een stofje, wat ik bij Ingrid’s kaarten gekocht heb, gebruikt. De uiltjes zijn schattig en kunnen op verschillende manieren verwerkt worden. Hier heb ik er één op een schommel gezet en de twee anderen op een boomtak waaraan de schommel hangt. De brievenbus is een creatable (LR0275) van Marianne Design. Achtergrondpapier is uit een paperbloc van Marianne Design.

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op uiltjeskaart

  1. greatje zegt:

    Wat een prachtige kaarten maak jij zeg. Bijzonder creatief. Kan wel zien dat je veel geduld hebt.
    Ik zou allang de schaar of het mesje in de hoek hebben gesmeten.
    Het moet bijna zeer doen om ze te versturen. Groeten!

Geef een reactie

