Tilda op pompoen

P1070350Een herfstkaart met één van mijn favoriete magnoliastempels. Ik heb Tilda op een pompoen gezet, deze houten stempel is al een oude, maar nog steeds leuk om te gebruiken. Deze stempel heb ik gekocht toen de schudkaarten inkwamen, maar is nog steeds toepasbaar zonder dat er schudmateriaal in zit. Op de achtergrond heb ik gedroogde bladeren geplakt en een stukje ribbelkarton.

Verder heb ik craftables Cr1216 en Cr1212 en tekststempel van Marianne Design gebruikt. Stempels zijn weer ingekleurd met copic markers.

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tilda op pompoen

  1. Jo zegt:

    De pompoensoep was HEEEEEEERLIJK!!!!!

Geef een reactie

