Tilda op kerstbal

P1070380Vandaag weer eens een kerstkaart met één van mijn favoriete Magnolia stempels. Ik vind het wel nog altijd moeilijk om de haren te kleuren. Soms lukt het wel soms niet.

In dit geval was is wel tevreden. Heb dit keer geen gebruik gemaakt van de mallen van Marianne Design, alleen de tekststempel is van haar. De kleurtjes heb ik vrij rustig gehouden. Hoop dat jullie ‘m ook zo lief vinden! Ga weer snel verder met mijn kerstkaarten, heb er al zo’n 45 gemaakt maar moet er nog een stuk of 30, hopelijk red ik dat!

Groetjes en tot volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

