Speciaal voor jou

Ariënne 2 2014Vandaag een kaart geplaatst die ik voor een jarige collega heb gemaakt. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop, (wat is ie schattig hé), mal is van Joy en de takjesmallen van Memory box, deze vind ik mooi omdat ze zo  fijn zijn. Het patroon van de kaart heb ik overgetrokken van één van de nieuwe Dutch Doobaadoo mallen en daarna uitgeknipt. Hij bestaat uit 5 formaten en zijn een stuk goedkoper dan een Nestabillity of Go Kreate mal. Deze laatste mallen zijn natuurlijk makkelijker omdat je deze door je stansmachine haalt.

Hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden en ik zou het op prijs stellen als je een berichtje achterlaat op mijn blog. Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Speciaal voor jou

  1. Hihi…ik heb je gevonden! Ik had al eens op je naam geklikt maar op dat blog was al heel lang niets meer geplaatst… Dit blog staat niet bij je profiel aangegeven maar omdat je het bij je reactie erbij schreef, kon ik eens gaan zoeken. Ik heb dit blog toegevoegd bij mijn leeslijst dus als het goed is, komen daar telkens je nieuwe berichten bij.
    Wat een schattige kaart is dit!! Leuk plaatje en prachtig gecombineerd met het Maja papier. En idd is het een leuke vorm. Het fijne is dat ze echt veel goedkoper zijn dan de andere maar ja die gaan door een stansmachine 😉
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

