Koeienkaart

P1080668Het is zulk vies weer vandaag dus lekker tijd om weer eens een kaart op mijn blog te zetten. Het is een kaart die ik vorige week gezien heb bij de demo van Gerda’s hobbyshop in Putten, gemaakt en gedemonstreerd door Marjan v.d. Wiel. Vond deze zo prachtig dat ik ‘m heb “nagemaakt” maar dan met wat aanpassingen omdat ik niet precies dezelfde kaart wilde maken. Ik heb gebruik gemaakt van Maja design papier: Vintage spring basics 11th of march, Sofiero: The Elegant Wine house en Papermania: green. De deur is gesneden uit papier van Pretty paper bloc (PK9099) Country Home van MD.

De bloemen heb ik gemaakt van Mulberry paper Marianne Design, gekleurd met distress inkt. De fantastische mallen  (maand mei)zijn ook van MD en wel creatables LR0312 en LR0316. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop.

Tot de volgende keer maar weer, groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Koeienkaart

  1. Marjolein zegt:

    Heel erg mooi geworden!!! ja, dit was bij de demo een echte ‘blikvanger’!
    Vind je kaart super gelukt.
    Groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

