Tilda aan zee

P1080677Hé, hé eindelijk weer eens tijd om een kaart op mijn blog te plaatsen. Door het mooie weer en drukte op mijn werk de laatste weken geen kaarten gemaakt maar na vorige week de mallen van MD te hebben ontvangen, wilde ik hier toch even mee experimenteren. Het is een kaartje geworden met een wat oudere Magnoliastempel die ik hier wel goed bij vond passen.

Materialen die ik gebruikt heb zijn: papier van Pion design “Memory notes”, Maja design “Life by the sea”. Verder CR1275 en 1279 . De golven met Joy 6002/0330 en de tekststempel is ook van Joy 6410/0099. Stempel is zoals ik al vermeld heb van Magnolia.

Tot de volgende keer maar weer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tilda aan zee

  1. Marjolein zegt:

    Je hebt weer geweldig leuke mallen gebruikt en wat een schatje is deze Tilda!
    Leuk met de gestempelde tekst erbij! Zo krijg je toch helemaal zin in de zomer. 🙂
    Groetjes,

    Marjolein

  2. Marjolein zegt:

    Lijkt het je leuk om een keertje samen te gaan kleuren met Copics, zodat ik je nog wat kan helpen met het kleuren? Gewoon voor de gezelligheid. Mocht je interesse hebben, laat dan je mailadres even achter op mijn blog, dan neem ik contact op. Tijdens de workshop kon ik je niet de aandacht geven die ik wilde, vandaar. 🙂
    En ik vind het altijd leuk om te kleuren.

Geef een reactie

