Ahoy Tilda

P1080716Nog maar een kaart gemaakt met als thema Maritiem. Ik heb een aantal stempels van Magnolia (Tilda) die ik perfect bij de mallen (maand juni) van Marianne Design vind passen en ik vind het erg leuk om met dit thema kaarten te maken.

Plaatje is van Gerda’s hobbyshop, papier van Maja design “life by the sea. Meeuw en zeester zijn mallen van MD. Boei is een oud plaatje van een Shake it  A5 velletje. Deze vond ik nog tussen al mijn 3d-vellen.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ahoy Tilda

  1. Tineke van der Linden zegt:

    Het blijft leuk om te doen, de strandkaarten. Het is een superleuk kaartje!
    Groetjes Tineke

  2. Marjolein zegt:

    Ja, leuk thema ‘maritiem’!
    Leuke stempel ook van Tilda.
    Dit is één van de weinige die ik zelf niet in de collectie heb.Dus als je komt om te kleuren, maak van deze dan ook maar een afdrukje, dan kunnen we deze ook oefenen op het inkleuren van krulhaar. 🙂
    Groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

