Zee en strand

P1080741Ben zo “in the mood” dat ik nog maar een kaartje heb gemaakt vanmiddag voor de challenge 3 bij Gerda’s hobbyshhop. Vind het toch zo’n leuk item Maritiem, dat ik steeds weer zin heb om een kaartje met dit thema te maken!

Materialen die ik gebruikt heb zijn: papier van Bildmalar: “Ocean with strawberries”. Leuk papier om bij dit thema te gebruiken. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop, letters MD craftables 1274 en 1278 (emmertje, zandkasteel en schep; schelprand) en craftable 1281 (mini alfabet). Verder wat echte schelpjes en wat zeewier. Bedeltje is van MD of van Gerda’s hobbyshop (weet ik niet meer precies).

Zo, ik heb voorlopig weer wat kaarten op mijn blog geplaatst. Groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zee en strand

  1. Marjolein zegt:

    Wat staan die letters er leuk bij zeg! Je kaartje is weer schitterend! En nu hopen dat je in de prijzen valt bij Gerda!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Nog geen stempels ingekleurd? 🙂
    Vond het samen kleuren erg leuk!! Hopelijk kun je er zelf ook goed op terugkijken.

Geef een reactie

