Tilda aan het strand

P1080933

Na een aantal zeer warme dagen en  daardoor in huis alles dicht had -dus behoorlijk donker was!- heb ik een tijdje geen kaarten gemaakt. Maar afgelopen zaterdag kregen wij een nieuwe dakopbouw en, om mijn kattenkinderen niet alleen opgesloten te laten in mijn hobbykamer, heb ik hen maar gezelschap gehouden en lekker geknutseld. Zie hier het resultaat. Heb wat Tildastempels van Magnolia ingekleurd (les van Marjolein Wormsbecher (Magnificentmagnolias.blogspot.nl) gehad!) en nu hiermee wat kaarten gemaakt, rest laat ik een andere keer zien.  Het papier van paperbloc Amy design Maps (ADPP1003)-dit bloc had ik “gewonnen” met de weggevers bij blad Marianne- is zo leuk op zich dat ik verder niet veel heb toegevoegd. De mallen van Marianne Design (Craftables Cr1277 t/m 1279) passen hier uitstekend bij volgens mij. Ook wat echte schelpjes erbij geplakt.

Groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tilda aan het strand

  1. Marjolein zegt:

    Hallo Betha, Ja leuk geworden zeg!! En inderdaad passen hier de mallen van Marianne Design perfect bij! Tilda is goed gelukt en ze ziet er lekker zonnig uit. 🙂
    Groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

