mmmmmmmm Chocolade

P1080934Ik had de mallen van Marianne Design augustus besteld en toen die binnenkwamen dacht ik gelijk: hier ga ik een kaart van maken voor een vriendin die jarig is en die helemaal gek is van chocolade. De mallen die ik heb gebruikt zijn de Collectables 1366 en 1367, verder Creatable Lr0220 (gefeliciteerd). Papier is van paperbloc PK 9090 en PK 9092.

Groetjes van Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Een reactie op mmmmmmmm Chocolade

  1. Mmmm… wat een heerlijke chocolaatjes!!! Een leuke kaart.
    Ik heb ook een kaart ermee gemaakt. Morgen komt tie op mijn blog (als ik het niet vergeet).
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

