Tilda aan het strand

P1080942

Het was steeds zo’n mooi weer dat ik het zonde vond om binnen te gaan zitten, maar nu toch vandaag deze kaart -die ik al gedeeltelijk af had- afgemaakt. Ik heb de kaart in tweeën gefotografeerd zodat je ook de binnenkant kan zien.

Dit is er één n.a.v. mijn kleurworkshop bij Marjolein Wormsbecher. Voorkant kaart achtergrondpapier komt van Joy Happy bloc, binnenkant bloc Bildmalarna “an ocean with strawberries, en papierbloc van Action. Wolkenmallen zijn van memory box. Zeepaardje is een mal van Joy n.l. 6002/0328. Zandkasteel, zeesterretje, bootje en meeuw zijn van Marianne Design.  De stempel van Tilda en achtergrond binnenkant zijn van Magnolia.

Hoop dat jullie ‘m leuk vinden. Groetjes Betha

P1080944

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tilda aan het strand

  1. Marjolein zegt:

    Nou, het is weer een geweldige kaart geworden! Wat leuk dat je de binnenkant ook helemaal in diezelfde maritieme sfeer hebt aangekleed. Die achtergrondstempel van Magnolia vind ik helemaal het einde. 🙂
    Deze staat nog mijn ‘wishlist’, ha, ha.
    Tilda is heel mooi ingekleurd. Probeer in het haar de donkerste kleuren ‘ongelijk’ te houden als je de ‘veegbeweging’ gebruikt.
    Kan zien dat je al veel meer schaduw en contrast maakt dan eerst, echt een compliment waard! 🙂
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Even nog over die cirkel met gestikte rand, wat is die leuk zeg!! MFT?

Geef een reactie

