Herstkaart

Trouwdag J en S 2014weer even een tijdje geleden, maar het was erg druk op het werk en ook thuis kwam ik er niet aan toe om kaarten op mijn blog te zetten. Ben ook erg druk met kerstkaarten maken en dan schiet mijn blog er wel eens bij in! Maar gisteren moest ik toch een kaart maken voor mijn zus en zwager die deze week hun trouwdag hebben, dit keer niet een tradionele huwelijkskaart maar een herfstkaart omdat ik deze kleuren zo mooi vond en mijn zus daar ook van houdt! Ik wil deze kaart ook laten meedoen in de challenge van Gerda’s hobbyshop. Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van het papier uit blok van Maja Design. Hertjes zijn van Joy zoals ook de paddenstoelenrand. De blaadjes en takjes zijn van Marianne Design en Joy. Stempel is van Crealies.

Groetjes en hopelijk tot snel, Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Een reactie op Herstkaart

  1. Een schitterende herfstkaart!
    Leuk om je weer ff gezien te hebben.
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

