Kerstkaarten nostalgisch

 

P1090624

Het is vandaag herfstig, nat en guur, dus mooie dag om weer wat kerstkaarten te maken. Ik ben een beetje achter dus gelijk maar 2 kaarten op mijn blog geplaatst. Ik heb bij beide kaarten gebruik gemaakt van stempels van Marianne Design maand oktober, deze zijn op zich al zo leuk dat ze niet ingekleurd hoeven te worden, scheelt toch weer veel werk! Bij deze kaarten heb ik de mallen van de maand oktober gebruikt (sterren) en verder oudere mallen zoals de slee en kerstboom al is de laatste volgens mij van Nellie Snellen??

P1090623De lantaarn op deze kaart is ook een oudere mal van Marianne Design. Vogelhuisje is van de maand oktober. Achtergrondpapier komt van 2 kerstblokken Joy.

 

Hopelijk vinden jullie de kaarten leuk en ik ga snel verder met mijn kerstkaarten!

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

