3 mannenkaarten

P1090992Toch weer langer geduurd dan ik dacht om kaarten te maken. Maar gisteren was ik bij Gerda’s hobbybeurs in Harderwijk en zag de kaarten van o.a. Tineke v.d.Linden, kreeg gelijk weer zin om aan de slag te gaan dus  heb ik er gelijk maar 3 gemaakt en op mijn blog gezet. Allereerst een stoere mannenkaart, was een beetje aan het experimenteren met Inka gold en vind ’t aardig gelukt al zeg ik het zelf(ha, ha)!!!!

Materialen die ik gebruikt heb zijn: motor Creatable Lr0287, radertjes Joy 6002/0367, embossing-achtergrond is van Marianne Design (Tire Track Df3407)zo ook het achtergrondpapier (Vintage Men PK 09116) letters Stoer zijn van alfabet Coll.1350 MD, andere stempels zijn van Scrapberry’s: auto vintage garage en auto vintage motor, deze laatste 2 zijn hele leuke stempels voor een klein prijsje!! Over de motor en de embossing-achtergrond heb ik Inka Gold Graphite gesmeerd wat een leuk effect geeft.

P1090993Deze kaart heb ik gemaakt voor één van de zoons van ons nichtje in Duitsland die deze maand jarig is. Zoals de meeste tieners is ook hij druk met zijn mobiele telefoon. Ik heb de telefoonmal Coll.1359 van Marianne Design gebruikt en ook het achtergrondpapier (Black & White PK9070 en Noir & Blanc PK9103) is van MD. De stukjes in de mal (Df3407 Tire Track van MD) komt uit block PK9079 (Dutch Design). De letters Gefeliciteerd  zijn ook van MD (alfabet Coll1350).

 

P1090994De laatste kaart is voor zijn broer die ook deze maand jarig is. Voor hem heb ik de mal Laptop Coll1372 van Marianne Design gebruikt. Achtergrondpapier is ook van MD (Noir & Blanc PK9103 en Black & White PK9070) de mal achter de laptop is de Df3407 Tire Track van MD en ook de letters Van Harte zijn van MD (alfabet Cr1281).

Ik heb deze beide kaarten in zwart-wit gehouden, vond ik wel zo mooi voor deze boys.

Zo, ik ben weer een beetje bij en hoop nu regelmatig weer wat op mijn blog te zetten.

Voor nu, nog een fijne rest van deze zondag en tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Herenkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op 3 mannenkaarten

  1. Wat zijn je 3 mannenkaarten superleuk Betha! Fijn dat je o.a. door mij inspiratie kreeg om direct aan de slag te gaan.
    Het was gezellig om je weer te zien/spreken.
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

