Lieve poesjes

P1090996Gisteren weer lekker aan het knutselen geweest met als resultaat o.a. deze kaart. De poesjes vond ik zo lief, plaatje komt van Gerda’s Hobbyshop. Achtergrondpapier Noir and Blanc PK9103, Designfolder kattenpootjes Df3411, katje Creatable Lr0338, stempels Cs0914 en kattenbelletje Cs0915. Bloemenkransje achter kattenplaatje is de Creatable Lr0152 en takjes Creatable Lr0192(leaves).

Met wat bloemetjes opgefleurd. De volgende keer de andere kaarten, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Lieve poesjes

  1. Een lief poezenkaartje!
    Groetjes Tineke

  2. Greatje zegt:

    Ha Betha, wat een leuke kaart is dit. Ik ben een grote kattenliefhebber, dus ik ben al gauw om.
    Ik bewonder je geduld en je oog voor detail. Ik zou het niet kunnen.
    Zonde om zulke mooie kaarten versturen.
    groet van Greet

Geef een reactie

