Paardenkaart

Jenthe 2015Zoals beloofd de volgende kaart die ik vorige week had gemaakt. Er zijn al diverse kaarten hierover voorbij gekomen op de blogs die ik regelmatig bezoek, maar nu ook mijn versie. De oudste kleindochter van mijn zus is volgende maand jarig en rijd zelf paard dus voor haar deze kaart gemaakt. Achtergrond is de designmal met steentjes van Marianne Design (nummer weet ik even niet), achter de steentjes heb ik papier van Joy Wood gebruikt. Het vezelpapier had ik nog ergens liggen en past hier goed bij vond ik. De deur (Creatable Lr0313) ,Paardenhoofd (Craftable Cr1298), Kruiwagen (Creatable Lr0260), Laarzen (Creatable Lr0316) Emmer (Craftable Cr1278)en stempel zijn van Marianne Design. Het papier waaruit ik laarzen en emmer heb gesneden is ook van Marianne Design. De schep, hark en greep zijn van Leabilities (Garden tools).  De volgende week zal ik de laatste kaart op mijn blog zetten. Groetjes Betha

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

