Hondenkaart

Ariënne 2015Het is prachtig weer, alleen wel een koud windje. Hopelijk wordt het snel lente!!

Ik heb vanmiddag weer wat kaarten gemaakt maar jullie hadden er nog één tegoed die ik, samen met de vorige op mijn blog, een paar weken geleden gemaakt heb dus hierbij. Deze kaart had ik voor een jarige collega gemaakt die een ontzettend leuke hond heeft genaamd Max. Ik heb hiervoor de mallen van Amy Design gebruikt (hondenhok, hond en bot). Het achtergrondpapier is ook van Amy Design (animals). De kruiwagen, laarzen en letters zijn van Marianne Design (Creatables Lr0260, Lr0316 en Lr0340). De hark, schep en greep zijn van Leabilities (gardentools).

Dit is dus de laatste van de serie van drie die ik gemaakt had. Hoop snel weer wat op mijn blog te zetten.  Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Hondenkaart

  1. Wat een geweldig leuke kaart!
    Groetjes Tineke

  2. Marjolein zegt:

    Je hondenkaartjes zijn ook ontzettend gaaf geworden! Zo lief en wat leuk om dat te combineren met de tuingereedschapmallen van Marianne Design!! Perfecte combi, deze ga ik even onthouden, want het geeft je kaart een hele leuke uitstraling. 🙂
    Groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

