2 fototoestelkaarten

Annelies 2 2015

Ben in “the mood” vandaag met het plaatsen van kaarten, maar ik heb afgelopen weekend er ook zoveel gemaakt dat ik ze maar allemaal tegelijk plaats.

Eerst 2 kaarten die ik heb gemaakt met de fototoestel-mal van Dutch Doobadoo. Blijft een enige mal, wel wat veel werk, maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.

De eerste is er één met een lief hondje, plaatje is van Gerda’s Hobbyshop. Ik heb de

Annelies 2015

kaart versierd met een boom, vogelhuisje, en vogeltjes (alle mallen zijn van Marianne Design). De hondjes en het bot zijn een mal van Amy Design en de hanging basket is een mal van Memory box.

 

Janny 2 2015De tweede kaart is er één met maritiem afbeeldingen. Vuurtoren, paal, zeemeeuwen en schelpen zijn van Marianne Design. De krab, zeepaardje en golven zijn mallen van Joy. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop

Janny 2015

Dit waren de kaarten die ik heb gemaakt dit weekend. Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

4 reacties op 2 fototoestelkaarten

  1. Wauw, wat een supermooie kaarten allemaal!!!
    Het is best veel knipwerk van de camera maar hij is zo leuk.
    Groetjes Tineke

  2. Marjolein zegt:

    Oh, deze zijn ook al zo leuk! Veel werk, maar dat zie je er dan ook wel van af!!
    Groetjes,

    Marjolein

  3. Kim zegt:

    Hoi Betha,

    Wat gebruik jij om de oren van de hond te kleuren en de halsband?

    Ik hoor het graag.

    Groetjes,

    • monkeymickey zegt:

      Hoi Kim,
      Leuk dat je mijn blog hebt bezocht. Ik gebruik copic markers om in te kleuren. Deze vind ik zelf het prettigst werken. Er komen de laatste tijd zoveel nieuwe markers uit, maar ik ga deze niet allemaal uitproberen, mij te duur!
      Groetjes Betha

Geef een reactie

