Met pensioen

Gejo 2Mijn collega gaat per 1 april a.s. met pensioen en daarom met een mal van Dutch Doobadoo een kaart gemaakt. Ze houdt erg van tuinieren én van de kleur paars. Achtergrondpapier wat ik heb gebruikt is scrappapier, serie weet ik even niet. Verder heb ik de kaart versierd met kruiwagen, gieter, plantenbak met buxus en potten met verschillende buxussen. Al deze mallen zijn van Marianne Design. Ook de letters zijn van MD. Het tuingereedschap en bloemenmandje met schepje en harkje zijn mallen van Leabilitie’s,  het mandje heb ik gevuld met bloemetjes. De strik heb ik gestempeld met vogels (Joy). 

Gejo

Hopelijk vinden jullie deze kaart leuk,

groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

