Waar vliegen we heen?

Mo 2015

Is weer een tijdje geleden, maar het was ook zulk mooi weer dat het zonde was om binnen te blijven. Maar afgelopen zondag heb ik weer eens een kaart gemaakt voor mijn jarige collega die erg van vliegtuigen houdt en ook van fotograferen dus heb ik de fototoestelmal van Dutch Doobadoo maar weer eens gebruikt. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop, papier van Maja design. Vliegtuigen zijn van Joy, Wolken zijn van Memory box. Verrekijker en wegwijzerpaal van Amy Design. Ze gaat elk jaar naar Oostenrijk op wintersport, ook is ze fan (net als ik) van de plaats Bocholt in Duitsland waar je heel leuk kunt winkelen. Ze woont in Zeist dus heb ik deze plaatsen op de wegwijzer gezet. .

Hoop dat ze de kaart leuk vindt, ze is pas op 5 mei jarig dus dat hoor ik na die datum wel, ik vond ‘m tenminste wel leuk geworden. Tot de volgende keer, groetjes Betha

Monique 2015

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Een reactie op Waar vliegen we heen?

  1. De cameramal blijft leuk. En zeker als je van fotograferen houdt. Leuk met de vliegtuigen en wegwijzer.
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

