Van harte beterschap

P1100045

Nu 2 beterschapskaarten met de nieuwe mallen van Marianne Design maand mei. Zijn zoooooooo leuk vind ik. Heb de dokterstas etc.(Creatables Lr0363 en Lr0362) gecombineerd met stempel (gekleurd en uitgeknipt) van Magnolia. Dit doktertje past goed bij de nieuwe mallen maand mei vond ik. Tekst is Craftable Cr1317. Papier komt van papierblok van Marianne Design al weet ik het nummer even niet.

P1100047

Tweede beterschapskaart heb ik ook gecombineerd met stempel van Magnolia maar nu het verpleegstertje. Achtergrondpapier is van paperblok Flower Power Pk9078. De curvekaart achter zustertje en “Ouch” komt van Marianne Design Stempel Medical Set Cs0930. Mal achter zustertje is van Joy.

Hierna volgt nog 1 kaart.

Dit bericht werd geplaatst in Beterschapskaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Van harte beterschap

  1. Marjolein zegt:

    Wat een ontzettend leuke beterschap-kaarten heb je gemaakt! Ja, deze Tilda en Edwin passen perfect bij de nieuwe MD mallen! Je bent weer heel productief geweest, gave kaarten.
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. zie ik je zaterdag misschien nog bij de demo in Putten? Marjan van der Wiel komt dan met een demo. 🙂

Geef een reactie

