Beterschap

P1100060Gisteren kreeg ik mijn bestelling binnen van Harlekino Hobby waar ik de magic foamblokken besteld had (net nieuw). Hiermee kun je fantastische stempels maken. Je verhit zo’n blok met je heattool en drukt daarna dit blok in wat je maar als stempel wilt gebruiken, dus b.v. een blad van een boom, knoopjes etc.etc. je beïnkt dan deze “afbeelding” en stempelt dit op je papier als b.v. achtergrond. Hierna spoel je de inkt af met wat zachte zeep en water en droogt dit met keukenrolpapier of zo. Daarna verhit je de afbeelding weer en wordt het blok weer zo glad dat je dit steeds opnieuw kunt gebruiken. Geweldig! Kijk maar eens op de site van Harlekino Hobby, daar staan deze blokken bij “nieuwtjes” en er staat ook een filmpje bij. Ik heb voor deze kaart als achtergrond een velletje uit paperblok PK9080 (Vintage pastels) gebruikt, de Creatables Lr0362/0363 in een foamblok gedrukt en het velletje hiermee bestempeld. Leuk effect toch?! Verder heb ik 2 verpleegsters (stofje Ingrid’s kaarten) uitgeknipt en met de mallen Creatables Lr0362 en Lr0363 versierd. De tekst is de Craftable Cr1317.

 

Dit bericht werd geplaatst in Beterschapskaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

