Hole in one!

P1100102Vandaag een kaart gemaakt met de Creatable Lr0371 Oval & Pop-Up. Had stofje gekocht bij Ingrid’s kaarten van allelei golfdames, de pop-up mal vond ik hiervoor heel geschikt. Achtergrondpapier komt van paperbloc PK9105 Belle Fleur.  Plaatje l.t577 Tiny’s landscape 2 (blue), Creatables zonnebloemen Lr0361, gras Lr0360 en  bostak Lr050. Plaatje hole in one is weet ik niet meer, is al oud.

Vond ‘m wel erg leuk geworden al zeg ik het zelf en ik stuur hem naar mijn kapster die in augustus jarig is en veel golft.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

