Herfst

P1100596Eindelijk weer eens een kaartje van mij. Doordat ik pas laat op vakantie ben geweest, en daarna het nog zulk lekker weer was, had ik geen kaarten gemaakt om op mijn blog te zetten, maar nu het toch echt herfst is, ben ik weer begonnen en moest toch ook eens aan mijn kerstkaarten gaan beginnen. Maar eerst een herfstkaart! Achtergrondpapier is van blok Joy autumn. Plaatje van Gerda’s hobbyshop, bomen, blaadjes en dennenappels van Marianne Design en van Leabilities. Paddenstoelen en tekststempel van Joy. De andere paddenstoelen weet ik even niet meer. Op de foto komen de kleuren niet zo mooi over als in het echt, maar hopelijk vinden jullie ‘m toch mooi!

Tot snel, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Een reactie op Herfst

  1. Een schitterende herfstkaart!
    Leuk dat je er zaterdag weer was.
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

