Jingle bells en Wintertijd

P1100607Gisteren eindelijk weer eens wat kerstkaarten gemaakt waarvan ik deze op mijn blog zet. Ik heb bij deze kaart van een wat oudere mal (Lr0253 boek) en achtergrondpapier (Pb 7040 Eline’s scandinavian winter) van Marianne Design gebruik gemaakt gecombineerd met een van de laatste mallen, Lr0370 Pinetree set van MD. Tekst stempel is ook van Marianne Design (november). Plaatje is wat ouder maar weet even niet meer waarvandaan dit komt.

Hierna volgt er nog een kerstkaart.

P1100606

Deze kaart heb ik gemaakt met als achtergrondpapier Nordic Winter PK9128, de bomen Cr1337 en Cr1338, de ster Lr0369. De vogeltjes zijn een stuk ouder n.l. Lr0205 en 0206 en de vogel op tak Lr0137.  De tekststempel is van november 2015. Alles van Marianne Design. Plaatje achter de ster komt van Gerda’s hobbyshop en achtergrondplaatje achter bomen en ster is van Hobby Voordelig.

Hopelijk vinden jullie deze kaarten leuk, ik ga snel weer verder met mijn kerstkaarten, groetjes en fijne zondag verder, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

