Diverse kerstkaarten

P1100676

Kerstkaarten klaar en op de post gedaan. Als laatste nog een paar op mijn blog plaatsen. Heb gebruik gemaakt van diverse mallen van Marianne Design en ook de tekststempel “Sleigh Bells” is van MD. Plaatje van deze kaart is van snoesjesvel van MD.

 

 

 

kerst (1)Deze kaart is ook met plaatjes van snoesjesvel MD gemaakt en ook de mallen zijn van MD. Achtergrondpapier is van Joy. Tekst stempel MD.  Het sneeuwveld heb ik met embossingmal van MD gemaakt.

 

 

 

 

P1100691Dit is de laatste die ik plaats. Plaatje van Gerda’s hobbyshop, de mallen en stempeltekst alleen van Marianne Design.

Hiermee wens ik iedereen die mijn blog bezoekt, fijne kerstdagen en een goed en gezond 2016!

Tot volgend jaar, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

