Autokaart

Chris Neumann 2016Joepie, ik ben met pre-pensioen en ga genieten van al die vrije tijd na 46 1/2 jaar gewerkt te hebben bij één baas!!! Heb nu veel meer tijd om kaarten te maken, maar ik moet ook nodig gaan opruimen in huis dus ga de komende tijd de dagen verdelen!, maar ik hoop nog genoeg tijd over te houden om kaarten te maken, haha!! 

Afgelopen zondag deze Dutch Doobadoo-mal eens gebruikt (DD3586 auto) en versierd met de Lea’bilitiedie 45.1512 (gitaar + tekst) van Leane Creatief. De “bekleding” komt van paperbloc Marianne design en notenbalk is een memory box-mal. De gril en koplampen heb ik nogmaals uit zilverkarton geknipt. Denk dat ik deze kaart naar één van onze achterneefjes in Duitsland stuur!

Tot snel maar weer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Herenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

