Voorjaarskaart 1

P1100974Gisteren wat voorjaarskaarten gemaakt, werd er helemaal vrolijk van met die leuke voorjaarsbloemenmallen van Marianne Design. Moest n.l. even mijn gedachten verzetten omdat ik zaterdag nogal lelijk gevallen ben en nu een scheurtje in mijn bovenlip heb en ook is deze aardig opgezwollen, dus eten en drinken gaat erg lastig. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Achtergrondpapier is van Amy design, Marianne Design: ovale mal Craftable Cr1204 (een “oudje”), grote vogel Creatable Lr0137 waarvan ik de tak heb afgeknipt, kleine vogeltjes Creatables Lr205 en Lr206, narcissen en bollen Creatable Lr0399, gras Craftable Cr1355, tuinschepje, harkje en tuinbordje Collectable Col1346. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop.

Dit was de eerste, de volgende kaarten zal ik deze week op mijn blog plaatsen, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

