Paaskaart

P1100980Zoals net beloofd, een paaskaart geplaatst. Had op de hobbybeurs in Harderwijk deze mal gekocht maar nog niet gebruikt. Gisteren mee aan de slag gegaan en is goed gelukt al zeg ik het zelf. Erg leuk om te maken. De mal is een Dutch Doobadoo DD3304 (art ovaal) en is een vouwkaart zoals je misschien een beetje kunt zien op de foto, lastig te fotograferen. Ik heb deze versierd met achtergrondpapier van Marianne design Pk9107 (Don en Daisy). Bovenin heb ik “kippengaas” gestanst met een mal waarvan ik niet meer weet welke dit is. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop. Narcissen, blauwe druifjes en tulpen zijn Creatables Lr0399, Lr0402 en Lr0209(oudje). Vogeltjes, die ik als kuikentjes nu heb gebruikt, Creatable Lr0205 en Lr0206. Allen van Marianne design. Onderop heb ik nog veertjes geplakt waarop de “kuikentjes”en bloemen staan/liggen.  Tekst “Vrolijk Pasen” is van Crealies. Bloemetjes bovenin bij tekst zijn van Craft Dies. Dit is een set met mallen (CED1432) die samen met de set stempels van Creative expressions (UMS633) gebruikt moet worden. Eerst stempel je de bloemen en dan leg je de stansen eroverheen en stans je de bloemen uit. Je kleurt ze in en bolt ze op met een opbolpen. Je kunt ze daarna nog lakken met een glanslak (Action) en daarna op elkaar plakken. Ik heb dit bij Gerda’s hobbybeurs in Harderwijk gezien gedemonstreerd door Petra van der Zee. Erg leuk vond ik!! Er zijn 2 verschillende sets van.

Hoop dat jullie deze kaart net zo leuk vinden als ikzelf. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse feestdagen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

