Geldenvelopjes

 

Envelop Bert 2016In plaats van een kaart ben ik aan de slag gegaan met het maken van geldenvelopjes. Deze eerste heb ik gemaakt van de Dutch Doobadoomal Dutch shape art label. Heb alleen de label niet gebruikt bij deze. De voorkant heb ik versierd met achtergrondpapier van Marianne Design waar ook de blauwe druifjes van zijn. De bloem heb ik weer gemaakt zoals ik heb verteld in een vorig bericht.

Hieronder nog een andere geldenvelop (deze is voor mijn oudste zus die a.s. zondag 65 jaar wordt en geld had gevraagd) waarvan ik het model een keer op een blog van iemand had gezien en naar eigen idee heb nagemaakt en versierd. Om de envelop zit een wikkel met daarop Nestabilitie-rondjes en daarbovenop een bloemdie ook weer dezelfde is als hierboven alleen met meerdere laagjes. De stempel verkeersbord 65 is van Joy (geloof ik) en tekst gefeliciteerd van Marianne Design.

geldenvelop JannyHopelijk vinden jullie ze mooi. De volgende keer zet ik weer een kaart op mijn blog.

 

Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

2 reacties op Geldenvelopjes

  1. Anja zegt:

    Ze zijn SUPER geslaagd!!!
    Creatieve groetjes, Anja

Geef een reactie

