Verjaardagsmok

Janny 2016Gisteren werd mijn zus 65 jaar en ik had deze “mok” voor haar gemaakt met de Dutch Doobadoo-mal “mug”. Ik heb deze versierd met papier van papierblok Eline’s baby’s blauw(Pb7049)en de mal kop en schotel(Craftable Cr1237), bonbons (Collectable Col1366)en cupcake (Creatable Lr0160, allen wat oudere Marianne Design mallen). Teksten zijn ook van MD, zo ook de stempel van fototoestelletje(Col1390). Ik heb een paar Nescafé sticks erin geplakt omdat ze nogal van koffie houdt. Binnenin had ik nog een gedichtje geplakt.

Ze vond de mok erg leuk, hopelijk vinden jullie ‘m ook leuk! Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

