Witte zwanen zwarte zwanen

P1110127Vandaag eens een kaart gemaakt met een zwarte zwaan! Had een plaatje van Gerda’s hobbyshop met een zwarte zwaan dus ik dacht: laat ik de zwaan ((Creatable Lr0408)eens uit zwart karton stansen! De snavel heb ik nogmaals uit wit gestanst en gekleurd met rode stift omdat je anders deze geen kleurtje kon geven want op zwart zie je -behalve wit- niets. Daarna op zwarte snavel geplakt. Oog heb ik met witte stift gedaan. De kleine zwaantjes heb ik uit wit karton gestanst en snaveltjes donkergrijs gekleurd. Om plaatje heb ik de Craftable Cr1241 geplakt. Verder met de Cattails Creatable Lr0409 en de waterleliebloem Creatable Lr0406 de kaart verder afgemaakt. Label is een Craftable Cr1353 alles van Marianne Design, zo ook de tekst (Pl1523 bloemen). 

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

5 reacties op Witte zwanen zwarte zwanen

  1. Heel mooi zo met die zwarte zwaan. Trouwens al je kasrten zijn heel mooi!
    Groetjes,
    Astrid Schipper

  2. mien zegt:

    kunt u mij vertellen welk nr het knipvel is?

  3. Anita zegt:

    Betha je hebt leuke kaartjes gemaakt maar de regels van onze challenge niet helemaal goed gelezen.
    “- je mag als vervanging voor een stempel of 3D plaatje een creatable gebruiken maar zorg dat je dan geen cute/tekst stempels of plaatjes gebruikt van andere merken:”
    Helaas zullen je beide inzedingen om dezelfde reden worden verwijderd.

    Gr. Anita
    MDblog

Geef een reactie

