Ik hou van Holland

P1110135Omdat het weer met de Pasen niet zo is heb ik gisteren en vandaag wat “Ik hou van Holland” kaarten gemaakt met de nieuwe mallen van Amy Design gecombineerd met wat oudere mallen van Marianne Design.

De mallen die ik bij de eerste kaart heb gebruikt zijn: koeien en melkbus (nummer weet ik daar niet meer van), de nieuwste mal Tulpenframe OH ADD10047 en achtergrondpapier komt van paperblok OH ADPP10010. Tekststempel OH ADCS10006. Allen van Amy Design. Molen is van MD.

P1110136Bij deze kaart heb ik ook de Tulpenframe mal gebruikt, plaatje is knipvel Oud Hollands OH CD10649, tekststempel OH ADCS10006 en achtergrondpapier van paperblok OLH ADPP10010. De klompen zijn van Marianne Design, Creatable Lr0210.

 

 

 

P1110137De laatste kaart heb ik met verschillende mallen gemaakt, huisjes en gras zijn van Marianne Design. Boom is een Memory box mal, molenrand (OH ADD10052) en melkbus van Amy Design zo ook het plaatje met de koe. Achtergrondpapier komt van een paperblok van Marianne Design.

 

Hopelijk vinden jullie ze net zo leuk als ik!?? Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Holland kaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

