Hippiebus

P1110147Ik had in Zwolle tijdens de Knotsgekke Kaartendagen bij Miep Kiers een stofje gekocht van Volkswagen kever, Volkswagenbusje en scooter die gepimpt waren met bloemetjes dus een beetje hippieachtig! Gisteren dacht ik, wat zal ik daar eens voor kaart mee maken. Kwam toen op het idee om de volkswagenbus van Marianne Design Creatable Lr0359 uit te stansen. Deze heb ik op het label Craftable Cr1353 van MD geplakt. Daarna heb ik het gehele label met de volkswagenbus erop ingesmeerd met Gesso zwart. Toen dit opgedroogd was heb ik het bewerkt met Inka Gold Platium. De hippie volkswagenbus heb ik onderaan het label geplakt. Achtergrondpapier is van Joy. Verder versierd met Creatable Lr0403 (Tiny’s ferns MD) en een bloem. Label en tekst zijn ook van Marianne Design.

Het regent hier intussen aardig dus vanmiddag weer kaarten maken!!

Tot de volgende keer, Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Herenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

