Wilhelmus van Nassauwe

P1110152Weer eens een kaart gemaakt met de Holland stempels van Aurelie – Made in Holland. Deze diagonaal gestempeld met nautic blue (Memento inkt) Zo ook de tekst van het Wilhelmus en “Ik hou van Holland”. De tulpen zijn van Marianne Design (Creatable Lr0401). Fiets is ook van Marianne Design (Creatable Lr0233)ik heb deze naar 75% gekopieerd op wit karton en daarna uitgeknipt en gekleurd. Mandje heb ik eraf geknipt. Bos tulpen heb ik met een rood/wit/blauw lintje gestrikt.

Bedenk mij net dat ik nog geen kaart met deze stempels had gepost!

Tot de volgende keer, Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Holland kaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

