Babykaart

P1110153Wat een heerlijk weer was het zondag en gisteren! Ik had nog een kaart niet gepost dus nu alsnog.

Ook eens een kaart gemaakt met de rompertjesmal van Dutch Doobadoo. Omdat ik niet zoveel babykaarten hoef te versturen (weinig geboortes in familie en vriendenkring!) had ik deze nog steeds niet gebruikt. Maar hij is zo leuk dat ik toch een keer er iets mee wilde. De achtergrond heb ik met designpapier uit blok Eline’s baby’s blue van  Marianne Design beplakt. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop. Cirkel om plaatje, veiligheidsspeld, voetjes, letters en stempel “Slaap kindje slaap” binnenkant zijn allen van Marianne Design. Het halsje, mouwtjes en onderkant heb ik met een lintje afgewerkt. Als afwerking ook 2 knoopjes bij de sluiting geplakt.

Tot de volgende keer, groetjes Betha P1110155

Dit bericht werd geplaatst in Babykaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

