Life is sweet

P1110165Zaterdag kreeg ik de nieuwe Noor nr. 10 in de bus en gisteren gelijk een kaart eruit gemaakt met zelfgemaakte bloemen die daarin stonden. Met de bloemenmal van Joy erg makkelijk en leuk om te maken. Wel even geduld hebben want ze moeten eerst drogen voordat je ze uit elkaar kan halen maar dan heb je ook wat! Alleen maak ik ze volgende keer een maatje kleiner denk ik!

Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en beplakt met designpapier uit een ouder Eline’s baby’s blok. Takje is een creatable van Marianne Design. Blaadjes zijn van Joy. Langs de rand van het designpapier en het plaatje heb ik met blauwe fineliner streepjes gezet zodat het lijkt of ik met de naaimachine deze rand gestikt heb. (Had geen zin om mijn naaimachine daarvoor te pakken!) Onder plaatje en takjes nog een stukje kant geplakt boven en onderaan. Plaatje is van Gerda’s hobbyshop en label heb ik zelf geknipt. Tekst is ook van Marianne Design.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Life is sweet

  1. Hallo Bertha, het was even zoeken hoor, maar ik heb je gevonden. Dank je wel voor je bezoekje op mijn blog en dat je natuurlijk ook volger bent geworden. Wat leuk dat je de bloemen zo mooi vindt uit het NoorMagazine en dat je er gelijk mee aan de gang bent gegaan. Ze zijn prachtig geworden en je kaartje is schattig. Groepjes Judith

    • monkeymickey zegt:

      Beste Judith. Wat leuk dat je reageert op mijn kaart met de bloemen die ik door jouw kaart in Noor 10 heb gemaakt. Mijn blog is inderdaad niet zo makkelijk te vinden omdat ik een wordpressblog heb. Groetjes Betha

Geef een reactie

