Van harte gefeliciteerd

P1110164Had deze kaart nog liggen om op mijn blog te zetten. Deze heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo Dutch Card art flower 4 petals 470.713.118. Het model van deze kaart heb ik van een blog afgehaald, maar weet niet meer van wie, sorry!! Ik heb de kaart beplakt met designpapier van Pion Design (geloof ik, weet ik niet meer zeker). Takjes zijn van Memory Box. Bankje, boompje, gras en gieter zijn van Marianne Design en bloem is van Crealies. Plaatje is ook van Marianne Design.

Je krijgt een erg mooie diepte in de kaart door dit model te maken, dit zie je niet zo goed op de foto jammer genoeg.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Verjaardagskaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

