Ay ay schipper

P1110176Gisteren heb ik nog een kaart gemaakt met de nieuwe mallen en stempel maand mei van Marianne Design. Hier heb ik een aquakaart beplakt met wit cardstock waar ik bovenaan de mal Craftable Cr1275 heb uitgestanst. Daarna heb ik het witte cardstock met de stempel surf Tc0838 (MD) bestempeld met blauwe en aqua distress-inkt. Daarna het gehele stuk witte cardstock nog met aqua gesponst. Linksonder een stukje wit “kant” wat ik met distress-inkt (Walnut stain) wat bruin heb gemaakt. Daartussen en bovenop wat schelpjes (Craftable Cr1363 shells). Rechts de Craftable Cr1279 (Tiny’s oceanset), allen Marianne Design. Links bovenin nog een meeuw (memory box). Plaatje heb ik ooit eens ergens van een site afgehaald weet alleen niet meer welke maar vond dit plaatje wel bij de nieuwe mallen van Marianne Design passen. Achter het “deurtje” van de patrijspoort heb ik mica geplakt zodat het een raampje lijkt.

Tot de volgende keer! Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

