Dat verdient een bloemetje

P1110177Het zonnetje schijnt nog op deze Koningsdag maar ik ben bang dat dit niet zo blijft! Dus straks lekker tv kijken naar de Koning en Koningin in Zwolle en daarna misschien nog wat knutselen! Deze kaart heb ik gisteren gemaakt met de Dutch Doobadoomal medal. Ik had al diverse voorbeelden hiervan voorbij zien komen maar omdat ik deze mal nog niet in mijn bezit had kon ik daar nog geen kaart mee maken, maar afgelopen zaterdag heb ik ‘m eindelijk gekocht en daar gisteren dus deze kaart mee gemaakt. Designpapier komt van paperblok La Provence, Marianne Design zo ook de takjes en tekst. Label is ook van Dutch Doobadoo en plaatje van Gerda’s Hobbyshop. Achter label nog een stukje “kant” geplakt en bloemetjes die ik al eerder gemaakt heb met mal CED1432 Snij- en Embosmal – Creative Expressionen en stempel UMS633 Stempel – Creative Expression.

Het begint hier alweer te betrekken. Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

