Zwemmende visjes

P1110182Vandaag dacht ik opeens, als ik de mal fototoestel van Dutch Doobadoo nu eens combineer met de mal Patrijspoort Creatable Lr0417(maand mei) van Marianne Design zodat het net lijkt of er visjes achter de patrijspoort zwemmen. Zo gedacht, zo gedaan. Ik heb eerst het fototoestel uit wit cardstock geknipt en daarna met designpapier uit paperblok Nautical PK9133 (MD maand mei) beplakt. Daarna patrijspoort uit donkergrijs metallic karton gestanst. Achter patrijspoort heb ik een bolmica geplakt en daartussen visjes Craftable Cr1364 met daarachter weer een stuk mica. Voorop fototoestel heb ik 2 meeuwen (Craftables Cr1277 en Cr1279 MD), koraal, schelpjes(Craftable Cr1363 MD) en zeepaardje(MD) geplakt.

P1110183Het kaartje wat in fototoestel zit heb ik ook uit wit cardstock gesneden en met designpapier uit paperblok Nautical beplakt. Daarop bubbels (Crealies), koraaltakje (Memory box) en daartussen visjes geplakt. Als je het kaartje dus in fototoestel schuift lijkt het of de visjes zwemmen! Zie foto hiernaast. Koordje eraan gemaakt zodat je het makkelijk uit fototoestel kan trekken.

Leuk idee??? Groetjes Betha

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

