Sending you a bucket full of kisses

P1110192Vandaag met de Dutch Doobadoomal art label Eurolock 470.713.132 een kaart gemaakt. Eerst uit wit cardstock geknipt en daarna de tweede laag uit paperblok Pk7041 Hello sweet baby van Marianne Design (ouder blok!!). Derde laag heb ik ook uit hetzelfde blok geknipt, maar alleen de onderste helft van het label gebruikt. Dit heb ik als een soort “zakje” op tweede laag geplakt. Daarin heb ik label Creatable Lr0154 met tekst van Joy geschoven. Daaronder heb ik de Noor (Joy)mal 6002/0304 blauw ovaal geplakt. Rechtsboven en linksonder heb ik takje Creatable Lr0192 geplakt met zelfgemaakt bloemetje (uit laatste blad Noor). Afbeelding is stempel van Magnolia (Tilda) die ik heb ingekleurd met Copic markers en verhoogd met foamtape bovenop heb bevestigd.

Tot de volgende keer! Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

