Aan het strand

P1110274Gisteren een kaart gemaakt met weer een model van Dutch Doobadoo 470.317.132. Deze heb ik eerst uit wit cardstock overgetrokken en daarna een maatje kleiner uit designpapier Driftwood (Pk9134). Daarna heb ik op wit cardstock de stempel Beach (Cs0969) gestempeld en daarna het model van de kaart 2 maten kleiner daaruit geknipt. Voordat ik het laatste op het model heb geplakt heb ik eerst de mal ribbon doilley  (Cr1350) uitgestanst en daardoorheen touw dubbel geregen. De mal heb ik in 2 stukken geknipt en onder laatste cardstock met stempel geplakt. Daarna bovenin het beach house (Lr0422) en onderaan 2 x de deck chair (Lr0423) met foamtape verhoogd opgeplakt. Beach house heb ik uit bruin cardstock en wit cardstock gestanst en daarna uit het witte beach house de deuren, trapje en poten weggeknipt. Toen op bruine beach house geplakt. Als laatste nog wat meeuwen (Cr1277 en Cr1279) op kaart geplakt. Alle mallen, stempel en papier zijn van Marianne Design.

Deze kaart heb ik ook op Pinterest en Instagram geplaatst. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

