Genieten op het strand

P1110467

Vandaag weer eens een kaart posten. Is alweer een tijdje geleden n.l. maar omdat het dan weer mooi weer is en dan weer slecht weer schiet het kaarten maken er soms bij in. Ik heb het model van Dutch Doobadoo gekozen (Swing card 6 470.713.308). Even puzzelen hoe uit te snijden, maar door dit even met een proefpapier te doen is het gelukt. Ik heb deze eerst uit blauw cardstock geknipt en daarna alle deeltjes uit designpapier (paperblok Driftwood Pk9134 Marianne Design). Links de meerpaal met meeuw, en wat schelpjes, rechts emmertje en schepje en ook wat schelpjes. In het midden links en rechts eerst de stempel duinen op zandkleurig cardstock gestempeld en daarop de strandstoel en strandhuisje met een meeuw op de strandstoel. De strandstoel en het emmertje heb ik uit designpapier (paperblock Pb7016 Eline’s baby’s) gestanst. Achter Tilda -die ik ingekleurd heb met copic markers- een oud plaatje van Marianne Design. Op de uitstekende deeltjes heb ik nog een schelpje gestempeld en tekst. Bovenin links en rechts heb ik nog een stukje “visnet” geplakt.

Ik heb gebruikt: Paperbloks Driftwood en Eline’s baby’s; Creatables Lr0422 en 0423 en Craftables Cr1278, 1279 en 1363. Stempels Cs0969 en Tc0840.

Deze kaart laat ik meedoen met Challenge 15 van Marianne Design Challenge.

Dit bericht werd geplaatst in Magnolia en andere figuurtjes, Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

