Waf Waf

P1110468Vorige week deze kaart gemaakt maar had ik nog niet gepost op mijn blog dus nu alsnog. Als model van de kaart heb ik het label XL (Craftable Cr1353) van Marianne Design gebruikt. Deze heb ik eerst uit blauw cardstock gestanst en daarna iets kleiner geknipt uit wit cardstock. Hierop heb ik met behulp van een magic foambloc  een stempel gemaakt door de designfolder (Df3411 Paws) erin te drukken en daarna met blauwe stempelinkt te inkten. Toen heb ik dit op het witte label gestempeld. Daarna nog een wit vierkantje op dezelfde wijze maar dan met Designfolder (Df3404 extra Chickenwire) en dit met 2 kleuren stempelinkt te inkten en op vierkantje gestempeld. Daarna heb ik 2 hondjes gestempeld (Ht1607 Beste Maatjes) en ingekleurd met copic markers. Deze uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Toen nog wat botjes (ook van dezelfde stempel) en tekstjes (Ht1602 Feestmuizen) gestempeld. Touwtje aan bovenkant door gaatje en klaar..!!

(Stempels en designfolders zijn ook van Marianne Design).

Tot de volgende keer,  groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

