Herfst

Vrijdag had ik de nieuwe artikelen van Marianne Design augustus in huis en ben gelijk aan de sl20160807_100955-1ag gegaan ermee. Model van de kaart is de Card art book 470.713.599 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik eerst uit craft cardstock overgetrokken en daarna iets kleiner uit designpapier (bloc Pk9138 Canedian Falls). Ik zag een tip op internet voor het “creëren” van pagina’s door bovenaan een stukje ribbelkarton te plakken. Goed idee!! Voorop het “boek” heb ik de doilly Creatable Lr0430 geplakt met daarin een plaatje van knipvel Vk9546 Autumn animals fox. Linksboven de blaadjes van de Creatable Lr0430. Rechtsonderaan heb ik de pompoenen (Creatable Lr0431) verhoogd opgeplakt. Links onderaan doilly heb ik een eekhoorntje (Joy Crafts 6002/0546) geplakt en links onderaan nog 2 eikenblaadjes met eikels (Leabilitie 45.9883 Autumn leaves). Vind het zelf wel een warm tafereeltje geworden al hoop ik dat we toch nog wat zomerse dagen krijgen! Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

