Champagne!!

MMary 2016ijn schoonzus wordt deze maand 65 jaar en ik wilde met de Dutch Doobadoomal champagnefles (470.713.602)iets maken. Dit is het dus geworden! Heb eerst de mal op wit cardstock overgetrokken en daarna iets kleiner op designpapier van Maya design. Het label en bandje heb ik van de andere kant van het designpapier geknipt en de capsule van goud karton. Daaromheen een ijzerdraadje -zodat het net lijkt of het een echte champagnefles is- en daaraan een labeltje met tekst MD (weet niet meer welk nummer omdat het een vrij oude stempel is). Op het bandje heb ik de stempel 65 (van Joy) gestempeld. Om de fles verder te versieren heb ik de stempels van de feestmuizen en beste maatjes (Ht1602 en Ht1607 MD) gestempeld op speciaal stempelkarton en ingekleurd met copic markers. Daarna uitgeknipt en verhoogd met foamtape op fles geplakt. Ook nog wat tekstjes van stempels feestmuizen en beste maatjes erop en klaar is de fles. 

Ben er wel tevreden mee en ik hoop dat zij ‘m ook leuk vindt, maar dat zal wel! Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Verjaardagskaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

