Feestvarken

20160811_125136-1Door het vieze natte weer heb ik nu toch tijd om weer wat kaarten te maken zodat ik dagelijks mijn blog kan bijhouden! Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Dutch Doobadoomal Shape art shield (470.713.119). Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik zeer enthousiast over de mallen van Dutch Doobadoo en gebruik deze dan ook regelmatig! De mal heb ik op rood cardstock overgetrokken en iets kleiner uit designpapier van Maya design. Daarop een rechthoekig stukje van de achterkant van dit papier, een stuk kant en een reepje van het designpapier wat ik gemat heb op rood cardstock. Daar bovenop plaatje van Hobby Voordelig en de stempel van het varkentje onderaan is de Ht1606 Beestenboel van Marianne Design. Ook het feesthoedje en de ballonnen zijn van dezelfde stempel. Het label bovenin is de creatable Lr0335 (Tiny’s nostalgic labels) wel een oudje maar hij blijft leuk! Daarop nog de tekst “Feestvarken” wat ook van dezelfde stempel komt. 

Dit was het weer voor vandaag. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

