Tijd voor jezelf

20160811_134219-1Het is weer mooi weer dus zal ik niet zo regelmatig iets op mijn blog zetten deze week, maar deze kaart had ik vorige week nog gemaakt dus kan ik die vandaag nog posten. Het kaartmodel is van Dutch Doobadoo. Hierop heb ik designpapier van Marianne Design (Driftwood) geplakt. Rechts, met de Dutch Mask Art A5 Wavy Stripes van Dutch Doobadoo, heb ik met witte stempelinkt deze stripes gesponst en daaroverheen wit embossingpoeder gestrooid wat ik daarna verhit heb met de heattool. Links een stukje “kant” en daarop een plaatje van, ik dacht Saskia van Gelderen maar weet dit niet helemaal zeker.  Rechts een meeuw die op palen zit (mal Cottage Cutz). Bovenaan een banner (Marianne Design) met tekst ook van MD. 

Groetjes en tot snel, Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

