Muizen op de fiets

20160821_124628-1Het was vandaag zulk vies weer dat ik maar weer eens wat kaarten heb gemaakt. Ik zet ze deze week op mijn blog. De eerste vandaag dus. Ik heb van grijs cardstock een vierkante kaart 15 x 15 cm gesneden daarop wit cardstock van 14,5 x 14,5 cm en daarop weer een grijs vierkant van 14 x 14 cm. Daarop heb ik een wit vierkant van 12 x 12 cm geëmbost met embossingstencil van Marianne Design (steentjes). Bovenaan de kaart heb ik de bomenrij (Creatable Lr0355) en daarvoor de Holland horizon (Creatable Lr0381) 2 x gesneden. 1 x uit zwart cardstock en 1 x uit wit cardstock. Deze een beetje verschoven op elkaar geplakt zodat het lijkt of er schaduw is. Rechtsonderaan heb ik de racefiets (Creatable Lr0394) uit zilver mat cardstock gesneden en de banden, stuur en zadel nogmaals uit zwart cardstock. De muizen (Ht1602) heb ik gestempeld op stempelkarton en ingekleurd met grijze copic markers. Links nog een paal met bord waarop ik de tekst gefeliciteerd (Ht1602) heb gestempeld. Ook de andere tekstjes zijn van dezelfde stempel. Alle materialen zijn van Marianne Design. Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn zwager begin september!

Komende week volgen de andere kaarten. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

